زمان جاری : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 12:40 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 500
نویسنده پیام
mohannad آفلاین


ارسال‌ها : 21
عضویت: 6 /11 /1390

تشکر شده : 1
آنچه دختران تمايل دارند پسران بدانند.

اين مي تواند احساس خيلي از شماها باشد:

خسته شده ايد. احساس مي کنيد که هر کاري که لازم است را براي به دست آوردن زني بااصالت با ويژگي هاي ممتاز انجام مي دهيد اما خانم ها به شما جواب نمي دهند. تصور شما اين است که خانم ها معمولاً دنبال مردي کامل هستند که در واقعيت وجود خارجي ندارد.

اما اگر از دوستان دخترتان سؤال کنيد، مطمئناً پاسخ ديگري دريافت خواهيد کرد. درست است که آنها زيبايي ظاهري، جذابيت و رمانتيک بودن را در مرد ايدآلشان دوست دارند، اما آنقدرها هم که شما فکر ميکنيد درگير اين مسائل نيستند. اگر ميخواهيد بدانيد واقعاً به چه فکر ميکنند، به مطالب زير توجه کنيد.

کمي احترام بگذاريد.

وقتي نوبت به احترام گذاشتن به خانم ها مي رسد، مردهاي ايراني فرقي با بقيه مردهاي جهان ندارند. خانم ها وقتي بشنوند که طرفشان در مورد زنان ديگر غيرمحترمانه صحبت مي کند، خيلي سريع عقب مي کشند. من با مردان زيادي روبرو بوده ام که به خاطر اينکه علاقه اي به من نداشتند، به خودشان اجازه ميدادند که وقتي زن زيبايي مي بينند آنها را جذاب قلمداد کنند يا زناني که جذابيت کمتري دارند را به عناوين ناخوشايند بخوانند. حتي اگر اين نحوه صحبت کردن به صورت شوخي هم بيان شود، باز اگر خانم ها ببينند که طرفشان زنان را نوعي شيء قلمداد ميکند، آزرده خاطر خواهند شد.

مردها به صورت هاي ديگر هم مي توانند احترامشان را به خانم ها نشان دهند. وقتي در را براي خانم ها باز مي کنند، به آنها صندلي تعارف مي کنند، يا او را تا اتومبيلش همراهي مي کنند، در نظر خانم ها بسيار مؤدبانه مي آيد. اکثر مردها وقتي با يک خانم قرار ملاقات ميگذارند، چنين رفتارهايي از خود نشان مي دهند، اما با دوستان دختر معموليشان چنين برخوردي ندارند.

با همه مهربان باشيد.

ممکن است تعجب کنيد اگر بفهميد که خانم ها شما را حتي در عادي ترين برخوردهايتان با ديگران هم ارزيابي مي کنند. آنها نه تنها به رفتار شما با خودشان، بلکه به نحوه برخورد شما با ديگران هم توجه مي کنند. مهرباني، بخشندگي، و خدمت رساني، از ديدگاه آنها خصوصياتي قابل تحسين است.

به دنبال مشاوره و راهنمايي هاي معنوي باشيد.

خيلي از مردها از اينکه ميبينند خانم ها به دنبال مردان باايمان و معنوي هستند تعجب مي کنند. آنها تصور مي کنند که ايدآلي که خانم ها دنبال آنند، وجود ندارد اما من از زبان خانم هاي زيادي شنيده ام که اين ويژگي برايشان از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. خانم ها معتقدند که افراد باايمان و متقي، در ازدواج هم کمتر مرتکب گناه مي شوند و بيشتر مي توان به آنها اعتماد کرد.

خانواده تان را دوست داشته باشيد.

خانم ها همچنين به نحوه برخورد آقايون با مادر، خواهر و حتي مادربزرگشان هم دقت ميکنند. آنها از اينکه مي بينند مردي با زنان خانواده خود نيز رفتار خوبي داشته و به آنها علاقه دارد، احساس امنيت بيشتري ميکنند و تاحدودي مطمئن مي شوند که با آنها نيز رفتاري پايين تر از آن نخواهند داشت.


یکشنبه 09 بهمن 1390 - 11:41
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :


تماس با ما | آنچه دختران تمايل دارند پسران بدانند. | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS